asså faaaaaaanaannnanan, har fått någon ögoninflamation, kul liv.

Hej.
Rubriken är ju fin osv, är lite less.
Aja, hari nget att skriv aså ni får läsa ett test thihi.
vad heter du i andranamn? - Emilia
har du några piercingar? vart? - I öronen och det är fett nice!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon
din sämsta egenskap? - Tänker inte före jag säger något
är du nöjd med ditt utseende? - Sådär:/
vad vill du ändra med ditt utseende? - notera min kebabnäsa, och min mage.
frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - no
har du varit kär på riktigt någon gång? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja..kanske?
hur många har du varit riktigt kär i? - 1
frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Moa, Lisa, Emelie och Alva
vem skulle du vilja träffa just nu? - ingen, vill sova :P
vem saknar du mest just nu? - har ingen aning..
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Lisa
vem krama du senast? - min kusin Ida
vem står dig närmast? - Lisa och Moa
vem vill du träffa oftare? - Lisa kanske?
vem ringer du när du är ledsen? - jag ringer inte någon, jag pratar om mina problem när jag väl träffar den personen som jag behöver prata med.
har du kysst en kompis någon gång? - Jo, någon gång när jag var LITEN
farligheter
snusar du? - nej
har du snott något från en affär någon gång? - nein
brukar du röka? - nope
har du tagit droger? - varför skulle jag?
känner du folk som tar droger? - Inte vad jag vet?
har du blivit jagad av polisen? - nej
har du druckit så mycket att du spytt? - nej?
dricker du alkohol varje helg? - nej
skulle du kunna testa droger? - no
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Hade väll försökt hjälpa han att sluta?
har du varit i slagsmål? - varje dag
-
vad heter du i andranamn? - Nå malaysiskt
har du några piercingar? vart? - I öronen om det gills
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans
din sämsta egenskap? - haha min fmailj för stå ut med mina utbrott när jag är less på någon/någon annan sen finns det mer men ja
är du nöjd med ditt utseende? - Njee ibland ^^
vad vill du ändra med ditt utseende? - jadu.
frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - Yes <3
har du varit kär på riktigt någon gång? - Jo
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - uhm njeaa vetit
hur många har du varit riktigt kär i? - 2
frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ewa, Stralle och vickan typ, men många andra vet mycket ^^
vem skulle du vilja träffa just nu? - Stralle <3
vem saknar du mest just nu? - som lever? eller som har dött? som jag saknar mest nu som lever är Strallee,,
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - åhå, nämen orkar inte tänka
vem krama du senast? - Min farbrors fru ;)
vem står dig närmast? - Ewa och Stralle av mina kompisar då.
vem vill du träffa oftare? - Stralle, haha.. nämen många
vem ringer du när du är ledsen? - Brukar oftast inte ringa någon, har ringt ewa några gånger men bruakr smsa eller fb sen snackar jag irl.
har du kysst en kompis någon gång? - Jopppp
farligheter
snusar du? - nej fyfan
har du snott något från en affär någon gång? - nje eller haha en frukt :P
brukar du röka? - nej
har du tagit droger? - Ja varje dag :P
känner du folk som tar droger? - uhmm, som har.
har du blivit jagad av polisen? - nje
har du druckit så mycket att du spytt? - nä
dricker du alkohol varje helg? - nej
skulle du kunna testa droger? - nej
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - ful fråga. Men hade väl snackat med honom.
har du varit i slagsmål? - nje inte seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback