29 December 2011 och 30 december 2011

Hejhej!
Laddaren till varan dator brann upp sa dom tre sista bokstaverna finns inte pa datorn jag lanar.. Lite jobbigt men det far ga!
Igar:
Vi var ju och red, lite hemskt men. Vi borjade med 30 minuters ridpass pa banan for att se att vi kunde rida eller na sant. Jag hade en javligt knapp hast, tjurig som fan och vande var den ville och holl pa sa fraga jag om ett spo och safort jag nudda hasten med spoet sa fick den na ryck och sparka och skena ivag och ja och inga handskar sa helt sariga fingrar och ackel. Pa hackingen bot jag och Ida hast for jag kunde knappt halla i tyglarna och Ida hade en lugnare hast. Det var kul osv, rida i djungeln med massa branta backar, kulkul! Vi kom tillbaka och gjorde oss klar for att fara pa middag, vi skulle prova mat till ett brolopp. 12 rattersmiddag, riktigt gott, det mesta iaf ^^
Vi har borjat packa ocksa, om tva dagar ska vi hem.. Vart lite deprimerad nar jag kom pa det. HAde kunnat stanna ett tag till men skanar anda alla dar hemma sa skont anda att komma hem och kolla vad man kopt. Kommer inte ihag sa mycket av det jag kopt :P
Idag:
Vi akte till Sungai Wang, ett stort shoppingkomplex. Jag mamma och Ida gick runt och kollade och handla massa saker. Alskar verkligen att shoppa, fyfan va kul! vi fick med oss tillbaka kanske 15+ pasar och det som ar sa sjukt ar att det ar sa javla billigt, sen kan man fa  t ex idag en typ planbok fast anda inte for 399 ringit  fick vi for 60 ringit istallet, nog for astt dom borjar valdigt hogt men anda!
Fick med oss sjukt snygga skor ocksa, snygga som satan ar dom! Vart typ kar.
Men nu snart ska vi ut och ata. vi skulle det for en halvtimme sen men halla tiden ar den har slakten inte sa bra pa ;)
hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback