25 december 2011

Hejhej!
Vi åkte hem från sunway lagoon efter några timmars solande och badande i hotellpoolen, varmt som fan var det! Många som bor här vill ju inte bli bruna så vi fick solplatserna för oss själva hähä. Jag och Ida hade vattenkrig med nå pistoler mot våran kusin, haha enligt oss vann vi ;)
Jag och Ida beställde dricka och mat och sedan for vi mot Davids hus.
Jag och Ida kom hit, mamma, pappa och David for till Ebby. Jag satt vid datorn en stund sen somnade jag, har sovit i ca 3-4 timmar. Sen väckte pappa mig, är jävligt trött mest hela tiden.
Men nu ska jag gå ner och dricka färskpressad vattenmelon juice! Senare ska vi ut och äta någonstans på gatan.
Hejdå!
image description
Har köpt lite nagelsaker och ska fixa mina naglar på salong här om jag hittar nå ställe och har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback