24 december 2011

Hejhej!
har varit jättedålig på att blogga men semester ska vara semester från allt, right? ;) hihi nämen dagen!
Vi vaknade tidigt och åt världens godaste och störtsa frukost jag sett, exakt som jag kom ihåg den sen några år tillbaka ;) Sen kom David, Xiong Jin och Kaiyun (vet inte hur man stavar hennes namn hähä..) och vi gick skulle gå till vattenlandet och det där.
Det börjar med att vi måste gå ner för ca 7 rulltrappor och såklart skulle vissa vara sönder så vi gick ner för vissa. När vi kommer ner ser vi fullt med folk och långa köer överallt, kaos som fan. Så vi orkade inte stå i kö för att köpa några billjetter så pappa och David gick upp till hotellet och skulle köpa biljetter där.
Det tog jättelång tid så jag, Ida och småbarnen skulle gå upp och kolla var dom var men vi hittade dom inte och vi var borta ett bra tag så efter kanske tjugo minuter går vi ner till där mamma står igen men vi träffar henne på vägen och sen pappa, dom hade tydligen tagit en annan väg.. Men dom hade inte fått biljetterna för tjejen före köpte 30 biljetter O.o
Så vi fick ändå stå i en kö som tog riktigt lång tid, vi stog där i en timme.. inte kul.
När vi kom in så började vi med karuseller, Ida åkte någon liten sak med barnen sen åkte alla vi "skon" haha kom ihåg den som mycket roligare menmen ;) Jag och Ida åkte tillsammans en vattenrutschkana som man satt i typ en gummisak, skrev som satan men roligt!
Sen åkte vi en mini bergochdalbana som jag också kom ihåg som mycekt roligare.. hihi. Vi gick omkring och kollade på djuren och sen vidare mot vattnet, helt sjukt stort asså. Träffade även några trevliga pojkar som badade, dom undrade om jag ville ta kort med dom haha. Sa dock nej, skulle ha sagt att det kosta hähä. Snelflika. Sen skvätte dom ner mig när jag inte skulle blöta håret, inte okej. Ja osv. Så skulle Ida tvinga upp mig i någon jävla liten rutschkana som vi åkte och gissa vad som händer, min bikiniöverdel åker av och min bikiniunderdel blev som string, ni kan ju gissa hur mycket jag hata Ida efter det.
Vi gick upp och åt sen gick jag Ida och mamma till den stora bergochdalbanan men den var sönder så dom skulle fixa det, tio minuter senare fick vi åka, lite läskigt att vi åkte direkt efter att den varit sönder men vi dog inte ^^ Riktigt sjuk bergochdalbana, i början rätt upp asså riktigt rätt och och sen rätt ner lika mycket och samma sak typ tre gånger efter varan, den var dock väldigt kort.. Men Ida fick typ panik så, jag skrek som nå javetitvad, inte lite läskigt.
Chillar vid poolen just nu, klockan är ca ett på natten här ska snart gå upp och göra mig klar. Ebby, Natascha och Rose är här och gör oss sällskap, riktigt kul att träffa dom igen!
Jag orkar inte skriva om kvällen men inget speciellt har hänt så ^^ Hejdå!
Hoppas ni har haft en bra och kommer ha en bra julafton! Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback