21 december 2011

Tjaa!
Hemma nu efter ganska lång tid resande tillslut. Taxi ca 20 minuter, flyg tre timmar, buss en timme, bil en halvtimme typ. Men nu är vi iaf hemma hos våran farbror igen i KL, imorn ska vi fara och shoppa i något stort shoppingkomplex, riktig nice. Måste hitta mer shorts, egentligen måste jag ha mer av allt, eller måste och måste, ska kanske skriva vill.
Vi kom hit, lämnade upp väskorna och bjöds på riktigt god middag. Massa olika maträtter och frukter efter det.
Det är nästan som ett hotell här, varsitt rum, frukost när man går ner, flera våningar, städat rum när man kommer hem osv.
På fredag far vi till Sunway lagoon och jag taggar som fan! Riktigt nice kommer det bli, pappa gillar att ta kort och filma så han kommer säkert filma när jag typ dör när vi åker bergochdalbanor och massa karuseller, om jag inte är allt för störd på de så kommer det ut på bloggen ;)
Men nu ska jag vänta på att säret som aldrig vill logga in ska göra det sen vet jag inte vad vi ska hitta på senare, sova tidigt för mig iaf!
hejdå!
lite arkiv bilder jag hittat som jag vill ha, har dock köpt en underdel till bikinin igår kväll men man kan inte ha för många enligt mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback