18 December 2011

Hejhej!
Dagen har varit riktigt kul. Eller början var lite mindre kul. Mådde illa osv, riktigt less jag vart men sen vilade jag osv så vi tog en båt till en ö, Manukan, en riktigt fin ö med massa olika färgglada fiskar, regnskog, strand osv. Badade dock inte, riktigt rädd för hajar. Hähä.. Gillar inte att åka båt heller efter den hemska båtresan i Turkiet, fyfan det är nog det värsta jag gjort på riktigt. Men den här gången var det riktigt kul, hihi.
Vi solade, blev fan brun. Hade shorts och det är inte vackert där shortsen varit.. Haha fyfan så fult..
Jaja, får sola i bikini nån dag ;) Maten var inte den bästa där asså, allt var slut och en kostade 200 kronor, för lite mat som var kall, haha.
Men sen tog vi båten hem klockan fem och sen drog vi på marknaden här, riktigt kul. Mindre kul med killar som aldrig verkar ha sätt en tjej som stirrar som nå jagvetintevad. Lite läskigt faktiskt när vissa utav dom är riktigt gamla och vissa unga..
Nån kille i 16 år åldern: hello
jag: Hi
Han: I love you *ler stort som satan*
fett läskigt..
Jaja men vi gick och kollade runt osv sen gick vi och köpte durian och mangosteen, riktigt gott men jag var mätt som satan. Så vi gick tillbaka till hotellet sen efter en stund och mamma och pappa drack kaffe, då köpte ida nån Creme Brulé så ville jag också ha och jag skulle inte ha ätit det, fyfan va jag är mätt. Känns som att vi ätit hela eftermiddagen ;)
Vi gick upp på rummet och jag har snackat lite med Vickan och Stralle, saknar alla som fan.. Snart hemma!
Nu ska jag sova snart, klockan är tolv här och vi ska upp tidigt imorgon. Ska kolla lite på malaysisk tv hähä..
Hejdå sötisar.

Kommentarer
Stralleb00i säger:

Sa ju att du var så het så de älska dej men du är efter åh inte tror på mej ;*<3

2011-12-18 | 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback