15 december 2011

Hej!
Klockan är ca halv tolv här och jag ska snart gå och sova, imorgon ska vi flyga till Borneo med våran andra farbror. Det ska bli jättetrevligt och jag uppdaterar där också.
Chattar med Stralle, saknar han som fan men jag kommer ju tillbaka ;)
Ska klippa mig också, tror det blir i Borneo. Men hur är jag inte säker på och det får bli en överraskning ;)
Träffade även på en jävligt stor skalbagge idag när vi hade varit ute och ätit. Ni kan ju gissa hur rädd jag och Ida blev. Jag sprang rätt ut i vägen och skrek som fan, som tur var så stannade bilarna och Ida sprang omkring och skrek. Dom kollade inte lite på oss, hähä.
Längtar till imorgon, förutom flygturen men det blir chill. Ska tvinga familjen att gå på spa ;) Hihi, sjukt billigt här så vafan.
Men nu ska jag snacka med Stralle som sova!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback