-

SISTA PERSONEN SOM: 
Sov i min säng: Stralle
Fick mej gråta: många olika anledningar.
Jag delade en dricka med: Markus
Jag gick till ett köpcentrum med: Tess, Minna, Lisa och Ida
Skrek åt mej: Ewa hähä

HAR DU NÅGONSIN: 
Sagt jag älskar dig till någon och menat det: Ja
Hamnat i slagsmål med ditt husdjur: 24/7 bamse vinner alltid 
Varit i new york: nej
Drömt något som slagit in: uhm typ 
Fått skuldkänslor för nått du har gjort: jo.
Önskat att du var av det motsatta könet: njaaa vetit 
Haft en fantasikompis: nej
Vad ska du göra när du är klar med detta testet: säkert plgga eller nå
Vad var det sista du åt: GODIS<3333
Är du uttråkad: Nej eller jo 
Hur många kompisar är online på msn: orkar inte kolla 
Sista filmen du såg: Saknar dig 
Sista rösten du hörde: Mammmmaa
Är du kär i någon just nu: Stralleboi <3
Vilken bok läser du just nu: ingen typ
Vad är det på din musmatta: har ingen 
Favorittidning: vetit 
Värsta känslan i världen: sorg, besvikelse, skuldkänsla, åh nå mer
Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade: sover ewa fortfarande hähä 
Namnet på din framtida dotter: vetint
Namnet på din framtida son: vetit 
Choklad eller vanilj: Choklad
Framtidsarbete: vetit..
Är du högerhänt: jo
Favoitsport att kolla på: ridning, hockey,fotboll 
Vad finns under din säng: golv 
Din hårfärg: brunt
Ögonfärg: brunaa
Längd: 1,53 läskigt att jag när jag gjorde det här testet för nån vecka sen stog det att jga var 1.54..
Glasögon: nej
Ålder: 12 
Pojkvän/flickvän: pojkvän 
Favoritsyselsättning: pallar it. 
Vilken typ av bil kör du: cykelbilen 
Tycker du om att vistas runt människor: forever alone vettni
Har du varit kär i någon du aldrig kommer få chansen på: nej tror it det 
Har du jobb: nej
Någonsin älskat en nära vän: Jaaaa?
Är du ensam nu: ja 
Är du rädd att du aldrig kommer gifta dej: nej
Vill du gifta dej: om jag hittar någon jag vill gifta mig med så ja annars nej
Vill du ha barn: ja trore

FAVORIT: 
Rum i huset: vetit 
Musik: olika, beror på 
Sång: många 
Minne: många  
Dag i veckan: vetit 

DOM SISTA 48 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit: japp.
Köpt något:uhm trore
Blivit sjuk: ja halvt 
Sjungit: hah ja
Sagt jag älskar dej: si
Kramat någon: trore 
Pratat med någon: nej?? 
Haft ett seriöst samtal: ja 
Saknat någon: ja
Bråkat med dina föräldrar: jo, 
Drömt om någon:säkert 
Sovit mycket: nej verklige inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback