vad ska jag göra sen?

Hejhej !
förlåt för helt sjukt dålig uppdatering men ska bli bättre !
Men kan skriva vad jag gjorde igår. Vi for till LK och skulle kolla på nå ska Ida och my åh massa mer gjorde för att få ett helgpass på LK. Sen for jag hem fixade mig åså. Sen kom Viktoria så jag åt sen sjutsa pappa oss till gstad. Vi gick till ip och kollade Johns match. Sen träffa vi Filip och Sixten. Dom dissa oss så vi gick till discot. Träffade Isse åh hans kompisar. Det sög på discot, det var typ as mörkt så man såg typ inge sen var musiken så hög så man kunde inte prata och det var typ inga där.
Så vi gick tillbaks och kollade på Johns match igen. Fast det var så kallt så vi gick in och värmde oss i skolan :) John ådom förlora.. men John for hem och duschade och böt om åså sen kom han till skolan. Vi satt där och pratade sen gick vi till discot för att kolla sen till skolan igen. Sen vid 11 eller nå for vi hem för viktoria hade match åtta nästa dag.
Idag har vi varit i stallet, jag red ut på Silke ochIda på Tindra. Börjar bli för lång för b-ponny haha.. Ikväll för vi se vad jag ska göra ska typ till gstad igen :)

Andrea, Viktoria och Jennifer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback