vad är det som har hänt, hänt mellan oss

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle skriva om dagen osv.
På morgonen såg vi på en film om medeltiden och då skulle vi anteckna eller nå sånt och jag Tove och Ewa skrev fan två sidor, fan va gryma vi är !
Men sen rast åh så sen mat och jag sitter mittemot Måns och Ewa sitter brevid Måns, så leker Måns alltid med min elelr hans egen mat så kastar han sylt på Ewa, HAHA det var typ mycket.. så säger han att jag ska komma eller så kastar han pankaka på mig så springer jag därifrån så jagar han mig typ i matsalen..
Så hade vi rast sen klassråd eller så sånt. Ja kommer inte ihåg vad vi bestämt men vi ska typ sova på skolan åh nå mer.
Så hade vi fucking fotboll hatar idrott fuck så iasfjhaofih a.
Sen gick jag och Ewa in till stan och hämta min klänning åde sen gick vi till Max för att träffa My, sen for Ewa hem och jag och My satt utanför JC i typ ett år sen gick vi in till skoaffären och var där till fyra då tog hon bussen ehm och jag gick tillbaks till skolan och sen åkte jag och pappa hem när han slutat. Chiiillll med ipad ändå. Ja när jag kom hme hade mina nagelsaker kommit eller en sak. Orkar inte ta kort.
Men ni får en bild på klänningen/tunikan. Fan va kul att det fanns i xs när Ida kolla men bara i s när jag kolla så köpte jag en s men aspofjaoifja. Ska kanske byta den imorn.
Den är egentligen mycket längre men jag vikte upp den för den var för långggg.

Kommentarer
Anonym säger:

supersöt klänning! vars är den ifrån? :)

2011-08-28 | 10:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback