svar till anonym: Tack så mycket ! :D

Hejhej :)
Jag kom på att jag glömde skriva om igår så gör det nu !
Jag gjorde ingenting till klockan fem då cykla jag till storheden och träffa Viktoria, vi cyklade till ica i gstad och träffade Oskar :) Jag köpte tuggummi sen vare nå cepe med mitt cykellås sak asså dör, haha så vi lämnade den på ica sen gick vi till ip, kollade vilka som var där sen gick vi eller oskar cyklade hem till oskar :) Det var as kallt ! Han har ett as nice hus ! men vi var i hans rum, viktoria kollade fb åså sen skulle han till sin farmor typ så vi ringde till Noah så han kom så drgo vi till nån trapp och pratade sen ringde Johannes och sa att vi skulle komma till skolan och vara med han och Moa :) så vi gick dit sen börja jag Viktoria och Johannes att frysa så vi gick till en trapp och sen prata vi typ bara sen ringde dom på hos någon surkärring så vi behövde springa ut så slängde Johannes in sin typ sparkgrejsimojs i en stor buske typ sen gick vi till nån kulle ty poch satt på den och det var kallt som fan. Så gick vi tillbaks till den där trappen så ringde dom å igen efter ett tag så slog jag mitt lillfinger i dörren haha. Så det vart dubbelt så stort :( Sen gick vi till nå gungor och frös och prata sen gick vi till statoil och vänta på Viktoria buss sen kom mamma och pappa och hämta mig.
jag ska fixa Idag tårta på lördag på morgonen, fyfan va nice. Ni komemr få bild sen !
Men ja hejdå , ♥
fuck måst ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback