still need you beside me

Hejhej !
Ska sova nsrat så det ffår bli ettt sanbbt inlägg nu.
Men jag for och gratta mormor, sen lämna mamma mej på storheden påvägen hem. Var på H&M sen kom Viktoria. Jag köpte en bh. Sen for vi till Lindex, hon köpte tight jag köpte underkläder, 3för2 eller nå såntdär. Sen gick vi till Ö&B köpte dricka, sen till djurmagasinet. Såg fäglar som strula, ni får bild längre ner haha. Sen gick vi och satte oss i en rondell, jag gjorde kullebyttor och alla i bilarna stirra, typ kolla på vägen kanske?
Sen tog vi på oss bhn vi köpte utanpå våran kofta och satt i rondellen sen satt vi så i typ en halvtimme sen gick vi till Maxi och gick på toa sen köpte Vktoria korv för hon var hungrig. Så köpte jag godis på Ö&B. Så gick vi till hennes cykel vid H&M så cykla vi til gstad och kolla matchen, tror dom vann ;) Men ja så drog jag Viktoria och John till Ica för att jag och Viktoria frös, det är as kallt ute :( Så kom Noah och Emil, sen kom Pigge så drog han efter ett tag sen drog Noah och Emil sen kom alla tillbaks åså. Sen skulle vi dra någonstans men vi stanna på parkeringen och pratade. Sen behövde Viktoria och Noah hem och pappa hade kommit. Så Viktoria sjutsa mej och Noah och John bodde på vägen till storheden så dom följde med oss :) Så skulle viktoria cykla till Tuna men vi sjutsa henne hem. Så kom jag hem vid halv elva eller nå sånt. När jag kom hem låg det två packet och vänta på mej. Imorn ska jag ta kort så får ni se vad jag köpt. Det var jättebilligt! Ska fixa mina naglar med det jag fått imorn trorja ;)
Imorn ska jag vara med dom i gstad eller så ska jag vara med Oscar, vi får se hur det blir :) Aja måste sova nu, hejdå.
'
Vart ingen bra bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback