Pippi och Viktoria !

Hejhej !
har ju jobbat till 13 vi kom hem vid ett fixade Sandras mugg. Sen for vi till frisören, Ida har slingat håret och jag klippte luggen ! As fint på Ida vart typ avundsjuk haha. Men sen for jag till Ica i gstad, det tog typ länge innan Patricio kom så jag pratade med Stralle och Isse :) söta dom är som inte hittar till deras träning (a) Men sen kom Patricio så typ cykla han in på Ica så var jag ute så jag gick in så lämna vi cykeln är inne sen vänta vi på viktoria vid busshållsplatsen. Tog typ lång tid..
Sen kollade jag och Pippi på Filip och Sixtens träning och lite av Viktorias :) var as kallt :( Men sen visste vi inte var vi skulle fara så vi satte oss på marken en stund sen började vi gå till storheden, bara pippi som visste vägen ;) haha. Så efter lite mer än halva vägen så stanna vi i en rondell och jag gjorde bakåtkullebyttor och sen satt vi och vinka till folk osm körde förbi, typ bara killar som vinka!
Men sen fortsatte vi, så vi gick till coop, sen gick vi till Maxi. Så missa Viktoria bussen.. Så hon skulle ta bussen som gick halv elva men det var nå tjafs sen hade hon kollat fel åså ba oafjpafja. Sen köpte vi gooodis :D
Så fanns det ingen buss till pippi så pappa sjutsa hem Viktoria och pippi :)
Sen kom jag hem såg kalrt American Pie och nu snart ska jag sova, orkar aldrig på upp på morgonen..
Vakkert men vattenkriget på ridlägret ;)

Kommentarer
Andrea säger:

Haha fin bild :d

2011-08-03 | 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback