Nagelbloggg

Godmorgon ;) Väntar på att ewa ska komma är på skolan utan sms ensam, inte kul. Men jag ska starta en nagelblogg istället för att lägga ut massa bilder osv på den här bloggen, jag ska försöka fixa det på eftermiddagen men vi får se ! Men kommer fortfarande lägga ut liite bilder på naglar men inte så att det bara är naglar. Men jag kommer inte på vad den ska heta, ni för gärna skriva en kommentar eller bloggsvar om ni har förslag. Om det inte blir någon blogg är det för att jag inte kommit på vad den ska heta ;) Idag skulle vi tydligen gå till kh, inte kul att gå dit med 10 cm klackar och shorts när det är typ 10 grader ute.. Men klockan tre hämtar mamma mig och ida och då åker vi hem, då kanske mina akryl nagelsaker kommit så då ska jag fixa idas naglar :) men nu ska jag ringa ewa så hejdååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback