Jävla äcklen

ska sluta blogga orka m alla jävla störda som fan inte ens vet vem jag är. Varför blogga när bara äcklen ska klaga, har fan nog av såna så jävla störda. Ni som inte har fattat det så bloggar jag för min egen skull och ingen annan jävels.
Fyfan va coola alla ni är som kommenterar och trycker ner en. Fan mina förebilder ! OCh vad i helvete spelar det för roll om jag är 12 år, jag gör vad jag vill och det är mitt liv, fuck u.
Hoppas ni får ett bra liv ni alla efterblivna.
Och till alla andra, ska ju sluta blogga men ska ha kvar bloggen eftresom jag skrev här som minne så jag kan läsa den men pallar inte åh sitta och skriva när alla ändå bara klagar på allt. Kankse börja r igen sen.
Pusshejs.

Kommentarer
Julia säger:

Blogga för dem som tycker om din blogg och läser den varje dag :)) Jag är en av dem♥

2011-08-17 | 10:28:39
Bloggadress: http://floows.blogg.se/
Emelie säger:

fortsätt blogga, din blogg är ju jättebra!! :D

2011-08-17 | 10:51:39
Bloggadress: http://emeliegk.blogg.se/
Viktoria säger:

Till ni som klagar, om nu Jennie råkade ha linnet så det blir väl inte bättre för att ni klagar? läser Jennies blogg varje dag och nästan på varje bild hon lägger ut så ska det var någon som klagar och trycker ner henne, ni vill bara försämra hennes självförtroende men nått som ni inte ens tycker själv, säkert är det nå jävla wb fjortisar som sitter bakom skärmen och gör precis samma sak fast pushar upp brösten till hakan ist för att råka visa lite av bhn, och ni får säkert precis samma kommentarer på eran blogg så då ska ni ta ut det på någon annan, blir så sjukt jävla less kom tillbaka när ni står för vad ni säger och vågar skriva erat namn, och man kan söka upp precis vem det är som kommenterar så kan vi snacka irl ist.

2011-08-17 | 13:08:45
Bloggadress: http://www.viktoriafagervall.devote,se
Andrea säger:

Håller med Viktoria!<3

2011-08-17 | 13:15:18
julia säger:

JA KAN ALLA SLUTA KLAGA PÅ JENNIE DET ÄR HENNES FUCKING BLOGG. om ni inte gillar det så behöver ni inte ens läsa så orka hålla på att trycka ner andra för att ni själva är fula och är avundsjuk på jennie för att hon har ett liv, medans erat liv är lame som satan

2011-08-17 | 15:37:25
Bloggadress: http://jjulial.blogg.se/
anna säger:

:) fortsätt bloggah !!!

2011-08-19 | 11:34:48
Bloggadress: http://anemisanil.bloggplatsen.se
- :) säger:

Men snälla,låt henne få köpa sina saker,vafan spelar det för jävla roll om hon är 12 och har bh?!

Och låt henne ta sina bilder,vad är problemet?

Hon har väl vilken jävla rätt som vem som helst.



Och Jennie om du skulle se detta,snälla fortsätt blogga!



Kram en läsare :)

2011-08-20 | 22:14:29
alma säger:

asså jennie jag tycker verkligen att du ska fortsätta blogga! Du ska verkligen inte bry dig om vad andra tycker! Och till alla omogna nolife människor om hon har en uringad tröja so what!? det gör väl inte er någonting!?!? om hon är tolv år och har bh so what!? alla kommer i puberteten i olika åldrar och man börjar använda bh NÄR MAN VILL!! Jennie gör precis som hon vill så länge hon inte är dum mot någon annan! Jennie forsätt blogga för din blogg e super!! btw det finns mycket jag skulle vilja säga om andra människor men det gör jag inte för jag vet att man INTE kan säga vad som helst för det kan såra och skapa "ärr" för livet! och att man kommenterar onödiga saker gör det bara dåligt för er själva! oftast är det ju så att om man kommenterar att någon har urringad tröja o.s.v så är det ett tecken på att man är avudsjuk. Känner ju inte dig jennie men du verkar vara en fin tjej som är supersöt! :) ifall någon undrar varför jag skrev detta är det bara för att jag är less på alla såna här nolifebråk!!!! ps skit i vad alla andra tycker! GÅ DIN EGEN VÄG JENNIE!! :)

2011-08-25 | 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback