Jag gav upp allt för dej

Hejhej.
Vi gjorde inte så mycket i skolan idag, fick en loggbok, fan haha. Så glömde jag den i min bänk.. Aja. Men sen var jag Ewa,Filip och Måns kvar i klassrummet. Vi gjorde inte så mycket jag försökte få en lapp som FIlip hade, Måns lyssna på mucik och Ewa gjorde typ olika hela tiden ;) Sen for Måns hem. Sen körde vi "jag har aldrig" eller Ewa frågade mig och Filip massa saker.
Så vid tre eller fyra eller nåsånt gick vi in till stan, så kom ett fucking tåg så innan dom där sakerna för ner sprang Filip över så beövde jag och Ewa vänta i typ 10 minuter, fan va segt det gick. Men sen åkte Filip hem och jag och Ewa for till shopping och kolla sen gick vi och åt på Max, tjockt. Men ja det gick inte så bra för oss men orkar inte skriva, inte nå intressant vetni.
Men nu ska jag byta om och sen kolla på någon film. Sen sova ganska tidigt är trött som fan ! Men får sova hur länge jag vill imron, fan va nice på rikt. Jag skulle vara med Oskar men vi ska gå på stan istället nånå dag nästa vecka :)
Ja hejdå.
Juste har fixat Julia naglar ni får bild sen om hon lägger ut på sin blogg, så tar jag den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback