hur ska jag vet, veta vem det är som är rätt?

Hej, har kommit hem från lk för ett tag sen ska skriva om dagen sen ska jag sova, skönt !
Men vakande typ kvart över tio, sen vid tolv for familjen til hägnan och träffade saknade kusiner ! Sen kvart över ett sjutsa pappa mig till gstad och sen mötte jag Viktoria på busshållsplatsen.
Så gick vi till Ica, så vare nä äckel som höll på men visst !  Så leta vi efter Filip, Sixten, John och Viktor. Sen hitta vi dom, inte så svårt menmen. Så vare typ två till eller tre elelr javenne. Så cykla dom och jag och Viktoria hade ingen cykel så vi fick låna någons kommer int ihåg vems men nån snäll ;) Så satt jag på sadeln och viktoria sjutsade. Dom andra sög på att sjutsa haha :') Men så cykla vi på nån väg som vi tydligen inte skulle cykla på för det var nå sak. Men ja så hade alla redan hoppat i medan jag och viktoria typ stog och kollade på sen gick vi ner och bada men ville inte blöta håret för det skulle bli lockigt, men ikket. Såklart skulle dom skvätta vatten på oss.. men ja så v blev typ dränkta nämen dom skvätte massa vatten.
Så när vi badat klart så skulle jag ta på mig bhn och ta bort bikini överdelen, så stog viktoria med en handduk bara på framsidan för var bara vatten på andra sidan så kommer det en jävla båt, åså vare typ tio pers där.. Men så cyklade vi till John för att nästan alla skulle byta om, hans katt är jättesötttt ! Jamen sen skulle nån sjutsa mej och viktoria skulle sjutsa nån för jag var lättare eller nå sånt skit men sen sjutsa viktoria mej på sadeln och Filip.L på pakethållaren. Så kolla vi busstiderna och sen for vi till Statoil. Dom köpte glass sen kom mamma, pappa och Ida och hämta mig och Viktoria eller vi sjutsa viktoria till storheden så åkte hon buss hem.
Sen fixade jag mig till Lk inte det som går snabbast menmen. Så for vi dit jag, Ida, pappa, mamma och Ingela  åt och vi var med dom i nån timme sen kom Andrea så jag var med henne vi gick omkring gjorde saker, träffa folk åså. Sen vid kvart i elva elelr nå for Andrea hem så jag var med Viktoria Fagervall. Vi skulle vinna en playboy kanin kudde mn det gick inge bra så vi fick en uppblåsbar klubba osm vi gick omkring och slog folk i huvudet och på ryggen med, dom titta helt konstigt på oss hihi. Så går jag förbi nå äckel fjortisar så ba puttar nåt äckel mig, men typ jaok, förstår mig inte på dom.
Så åkta jag och Viktoria Larven, vi åkte den själv så fick vi åka typ massa varv. Så skrev vi som fan och alla stirra helt konstigt, fattar inte varför..
Men sen vid kvart i tolv gick vi mot bilen och jag höll på att frysa ihjäl. Men sen kom vi hem jag gjorde mig klar och nu ska jag sova för ingen är social på sms :( Fast ska inte smsa så mycket mer har smsat 900 sms på fyra dagar..  ajja. Mina ögon håller på att åka igen hela tiden så ska sova godnatt alla söta !
<3

Kommentarer
Anonym säger:

var det viktoria fagervall du var med och badade?

2011-08-08 | 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback