förstår inte hur det kunde bli såhär..

Hejallafolk.
Har nyss kommit hem, eller för ett tag sen.
Vi hade brännboll på förmiddagen som inte jag visste något om så jag hade tio cm klackar.. men jag fick avra dommare med Ewa sen Filip.
Sen var det världens äckligaste luch efter blodpudding typ, nämen typ. Sen hade vi klassråd, typ kaos för Anna var inte i klassrummet (a)
Så gick vi till kh, ont i fötterna som fan efter allt. Så slutade vi i stan, jag och Ewa gick till max och Ewa köpte en glass sen köpte jag en bh från hm sen kom mamma och Ida hämta mig och vi for till mormors lägenhet och packa ur det sista med Styre, Yvonne och Kalle.
När pappa kom hem hade han med ett paket till mig från posten :D Bilder ↓ på vad det var, men ska försöka fixa nagelbloggen, vi får se om det blir nå.


Akryl nagel sakerna, ska fixa någons naglar sen så kolla senare !

Kommentarer
Anonym säger:

du värkar värkligen gilla att fixa naglar!;D btw, fin blogg :D

2011-08-31 | 18:33:52
evelina säger:

OJ va fina grejer! Var beställde du dem från? :)

2011-11-03 | 17:57:53
Bloggadress: http://ewenails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback