Alla säger att man alltid hittar den rätta, men om man ger upp va händer då?

HejHej
Har inte fått datorn av Ida för hon är spofjsofgijs. Och orkar inte ta någon annan.. Men iaf min familj, min morbror och hans sambo som bor hos oss nu några dagar och min moster och hennes sambo var och åt middag på östernspärla, gott gott. Sen har vi varit i mormors lägenhet och kollat.. Saknar dej redan, hur ska det här gå..?
Skolan har jag redan skrivit om sen när jag kom hem efter jag vilat ett tag fixade jag mina naglar. Orkade inte göra längre gjorde bara gele på mina med glitter ni får bilder ↓



vart inte jättebra har inte fått akryl sakerna ännu så ja.

Tack sötis !

Pratar med dej imorn,

Kommentarer
Emma säger:

Du är as duktig :))

2011-09-22 | 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback