saltgurka? på burk ;o

har kommit hem nu har ätit på max, tjockt. men ja sen for vi till maxi och jag köpte saltgurka på burk det var inte så gott.. hähä. Men sen for vi till h&m kollade hitta massa fina saker men ska inte slösa bort alla mina pengar.. jag och Ida ska tjata så vi får åka till Malaysia i en månad typ så då ska jag köpa maaaaaaassa kläder ! :D
Vi har varit i Malaysia typ många gånger elelr inte jättemånga men ja och två av dom gångerna bodde vi på typ ett 5 stjärnigt hotell som är typ underbart, typ ggaaaah !
ÄLSKA !
bilderna är från google mina egna bilder är på andra datorn ..
åså får ni lite bilder från kuala lumpur och nå mer ;)
åhhhh, haha fan va kult när vi var där,,
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥MALAYSIA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback