jag tror jag är kär, känslorna bubblar inom mej

Blev inge stallet idag för mej orkade inte far någon annan dag, ska ringa Ewa och fråga om hon vill komma eller så sitter jag bara vid datorn åh tvn hela kvällen.. är typ sjukt jävla glad åh måste prata med Ewa men ja, så ska nog ringa henne sen åh fråga om hon kan komma :)
Kan berätta mer om vad vi gjorde i skolan, först hade vi idrott åså var vi på träningsverket åh jag hade bara shorts åh t-shirt så vare jävligt kallt :ss så fick jag låna ena johans tröja ;) som var typ jätte stor men kunde inte ta nå kort för man måst ju lämna in mobilen -.- men ja.  Jag var jätte cååål i den (y)

Asså fan va jag längtar till Malaysia men ändå fan va hemskt att vara borta från alla kompisar..
Men ja ni kan få bilder från malaysia resor när vi var mindre :)
hahahahahahahhaahahh åhfyfan men ja inte gammal alls
hihi
hähh
sakknarrr, <3
jaa,,,
jaa,, ♥
<3
asssåååå fan va jag saknaarr,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback