if we ever meet again

har fixat på bloggen nu men är fortfarande inte nöjd med headern.. och den där saken på sidan vet jag ju inte hur mna får upp så ni får gå långt ner för att se den..
Men iaf, imorn ska jag upp tidigt igen för att gå te åhlens med Ewa om en påskkärring haha, javetefan varför jag gör det här men ni får iaf lite roliga bilder och jag får ett påskägg, hähä ;)
Sen skyndar jag mej och far till stallet , det blev inge Emmah imorn.. får trffas någon annan dag :)
Ni kanske inte har märkt det men jag är iaf typ intresserad av smink, att sminka sig osv, så nu ska jag kolla på smink saker som jag kanske ska beställa. har bestämt nu att jag får köpa saker för 200 innan vi far till Malaysia. Fast det är ju inte helt säkert men enligt mig och Ida så ska vi dit och det är ju ändå bra att spara pengar ;)
Asså jag vet inte vad jag ska blogga om, har ju inte så intressant liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback