Fan va jag älskar dej,,

Kan berätta om min eftermiddag med Ewa :)
Ja jag har ju berättat om stan och det men ja sen for vi ju hem och drog till campingen åså hade vi på oss dunjacka, mjukisbyxor, vantar och vinterskor eller ja uggs lite varmt men ja vi skulle bygga ett hjärta av snön som fanns kvar så vare typ blött åh ja så vi skulle se om det var blött på isen så gick jag först åh så kröp vi hahaaha, bara för att vi är bra. Så for hela min arm igenom isen åså Ewa ba: va tur att vi har sett filmen om isvett på skolan hahah sen ba: kryp tillbaka samma väg som du kom ifrån hihihi gulli du är ;) <3
Sen vart det sjukt blött så vi cykla hem igen och åt. Sen for vi och handla på Maxi jag och Ewa for omkring med en sån där liten vagn åså jag ba: Ewa kom åså gick vi in en ställning med massa byxor så var vi där inne åså var Ewa kvar där typ länge ;)
Sen handla vi klart så for vi hem och såg talang sen kom Ewas pappa och hämta henne vid halv tio tiden. Nu sitter jag och ser på typ mamma byter bo? hähäh ;)
Asså jag är jävligt allergisk för något just nu kan typ knappt se -.-
HAHAHAHA fan va fult på tvn ba är killen typ as dryg åså bah jaaa..
Jag och Ida stog typ är tog kort på oss så satt typ ewa åh stirra ..
aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback