Emil och Simon !

har kommit hem fån discot nu det var tydligen bara till 11 -.- men ja typ aståkigt ibörjan ingen jag kände var typ där eller jag var ju med Klara och Felicia men ja. åså var Klara och  Felicia och hoppa i nå sak så satt jag och smsa m Johannes och Joakim ;)
Sen ringde vi Johan men han hade ingen sjuts sen Måns men han skulle upp 8 imorn eller nå -.-
Men så orka jag inte vara där längre vid 10 tiden så fråga om dm kunde komma men så typ börjar vi prata m nå killar så åkte m Klara ist :)
Dom hette typ Simon och Emil sen var det två till, typ snälla (y' men typ ingen hade en telefon som fungerade ..
Klara var typ rädd för dom hon typ, ne säg inte det nej Jennie kom och ja sen kom det typ 10 andra typ killar ba: hur gammal är du sen ba 99 va jag typ ja han ba jag är synsk åså ja, sen typ prata jag med dom medan Klara försökte dra mej därifrån och ja typ kul kväll ändå (y)
Blir ingen ny bild på vad jag hade på mej för har samma kläder som jag hade förra gången då det inte blev nåt.
jättebra bild javet men orkade inte leta efter den andra ;)
nu ska jag äta ett päron sen sova eller nå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback