det finns pojkar som gör mej så glad,

Jag Ida och Bamse har varit ute och solat ;) nämen vi har suttit ute i det fina vädret en stund sen vart de kallt (n'
Är typ jätteglad, typ sjukt många saker men ja,
asså det är snart sommar ! sola bada fan va naajjss ;d men seröost fan va mobbat, alla ska ju typ bort så ska jag typ sitta inne åh typ inte göra något i sommar -.-

åhh va sur jag blir på dom som typ , ta på dej mer kläder, dra ner tröjan. man typ jag får väl ha tröjan så högt upp jag vill, jag får väl ha så mycket kläder jag vill -.-
åså har pappa hittat min jacka, (y)
men ska kolla fb sen typ gö nå ska fråga om någon vill komma (y)
knaaas
åså lite fina ego bilder (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback