Dddagen

Ja glömde skulle ju skriva om dagen så, men ja på skolan har vi haft a&s så jag och ewa har suttit och jobbat. Duktiga. Så följde ewa m mej hem vi tog samma buss som johan så skulle vi av på konsum men ewa ville inte så vi for till storheden ist, köpte ju bikini och shorts. Sen gick vi till max Åh köpte glass (a) så gick vi till bussen å den ba körde förbi man typ jaha? Sen så fick vi åka m en som ickså bot i karlsvik åh ja så kom vi hem så tig vi med bamse till camping åh tog bilder typ sen frös ewa som hadr två tröjor och långa byxor åså hade jag bikini ich shorts man typ ja.. Så fråga vi om emil kunde komma men han hade nyss åkt hem från träningen som var på arcus .. Men ja så dampa jag åh ewa så skulle vi cykla åh möta ida som varit hos jonte så hade vi en cykel åh jag var tädd för björnar så ewa satt åh sjöng/skrek hela vägen åh ja ;) Men nu ska jag duscha sen sova, är idrott imorn .. Jag mobilbloggar så blir inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback