Baby i love you

Chacha, ska sova snart har idrott imorn så hittar jag inte mina shorts :( men tror dom är i källaren och jag vågar inte gå ner dit så ;) Min blogg suger och är jävligt ful just nu men kan inte göra någonting åt det den här veckan, imorn drar jag till stallet och är där en stund på kvällen. Juste jag skulle ju berätta om dagen också, vi hade a&s gjorde inte någonting, var yr mådde ibte bra och ja jättekul.. Sen hade vi engelska, men Johan har provvecka på ersnäs ;( så vi kunde typ inte göra något för han sa typdet mesta ;) På art så har jag inte ens börjat göra något och vi har typ en lektion kvar, är så jävla less på allt, skolan känns så jävla dålig just nu. Tur att man har dom kompisar som fan är bäst, älskar dom mest! Sen efter skolan drog jag ewa och tove till stan så hade vi en cykel så jag stog upp och cykla så satt ewa på sadeln så satt tove på pakethållaren ;) men ja gick ju inte så bra, har jävligt ont i halsen.. Sen såg ni ju vad jag köpt, men råka ta fel storlek på överdelen tog S ist för XS men kunde ändå ha den ^^ längtar typ inte till imorn, klara är i Turkiet, Johan är på ersnässkolan, det är idrott, jag måste upp tidigt, jag kommer säkert va yr som typ alla andra dagar, maten kommer säkert va as äcklig om man nu kan kalla det mat., Men nog m tråkiga saker dom bra då, jag kommer träffa mina typ underbaraste kompisar, jag kommer inte sitta hemma och typ dö, jag och ewa kommer säkert dampa som vi alltid gör när vi ska till maten så ska vi ta toves cykel :D typ det bra.. Men nu ska jag försöka somna som typ är omöjligt. PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback