ÄLSKA !

Typ kult. JAg har varit och ätit på Waldorf, gööötttt. Sen gick ja och leta efter nya skor, men hitta bara dom som var typ 39, 38 och 37.. Men sista affären jag kolla i hitta jag ett par som var 35.5 så köpte dom :))
Sen gick vi till nex eller va heter det? så kolla vi resor till Malaysia och vi ska typ kanske dit eller vi ska typ det ! :D vi ska vara borta från 13 december till 1 eller 2 januari :DD Jag och Ida ville vara där en månad men mamma och pappa tyckte det var för länge..
Men asså fan va niice, så ska vi bo typ en eller två nätter på sunway lagoon sen ska vi ju såklart vara hos våra kusiner, gu va länge sen jag såg dom.. saknarr.
Så nu ska jag spara mina pengar till Malaysia, ska typ inte köpa någonting tills dess men tror inte det kommermgå så bra.. hehe.
Måste vara m Ewa någon dag, men gör ju någonting typ varje dag..
Men jag orkar inte skriva nå mer ni får bilder på skorna, fast dom är dåliga tog med datorn. hatahatahata min usb sak -.-
aaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback