älskade sommar<3


Hallå!
Har nyss kommit från skogsvallen där vi hade idrott. Vi hade lite olika grejer, det var förvänansvärt kul. Skönt att jag börjat gilla idrotten mer nu eftersom att jag kan höja mig i det ifall jag vill, nu låter det som att jag tycker jag är grym eller nå men det är för att jag aldrig var med förut så då borde jag väl höja mig. Höjde mig även i musik igår, wiie!
 

Men jag missade bussen och nu sitter jag och käkar hos pappa, laddar mobilen, dricker massa vatten och bloggar. Ska ladda om för ett pass på banan med Thor, förhoppningsvis är han lika glad om mig över vädret och är arbetsvillig idag. Nog för att han alltid är det men det lät bra :P Ida ska ta kort så det kommer bilder till den andra bloggen sen. 
 
Juste vi hade också matteprov idag och det gick väl inte allt för bra men det var mina bekymmer för någon timme sen. Haha jag orkar inte låta skolarbete förstöra mitt humör, klarar jag det så klarar jag det annars blir det väl sommarskola för mig ;) Nä men nu släpper vi det. 
 
Jag ska blogga på andra bloggen sen bara ta det lugnt ett tag sen beger jag mig mot stallet med syster. Jag hoppas vädret håller sig så att jag får rida i finvädret! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback