Tredje gången gillt kanske??

Gick omkull med Thor idag, stackars älsklingen :( men han är oskadd och jag kom lindrigt undan, som typ... Alltid :P skadade foten och den gör ondare typ hela tiden men det kan inte vara något brutet för jag har kunna som "halta" haha mig fram och då belastar jag ju den lite. Ni kan se filmen från när vi ramlade på ryttarnal.blogg.se haha.
-
Har varit barnvakt med Ida hela kvällen och eftermiddagen, Michaela och Ebba är här. Vi har käkat på Max (kycklingsallad<3) och sen köpt godis och sett film. Nu har dom lagt sig och även jag då jag är i inre rummet :(
Ska kolla på mobilen ett tag sen sova jag också för imorgon är det dop!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback