Sanningar

  • Jag har hur svårt som helst att lita på folk jag inte känt sen tidigare
  • Ifall någon skriver något snällt till mig tror jag det är en facerape eller liknande, lite hemskt att det gått så långt :P
  • Jag har svårt att vara med folk för jag hittar "fel" som jag stör mig på och klarar inte av det, börjar dock bli bättre och jag måste sluta med det för det kan vara småsaker som andra inte ens märker.
  • Jag har fått mycket bättre humör sen jag slutade stressa över skolan
  • Jag har bra betyg för att inte ha pluggat hemma en ända gång under terminen, dom ska dock bli bättre i åttan för då ska jag kanske lägga ner lite tid på skolan :P  
  • Jag har jättesvårt för lärare, gillar jag den inte eller känner mig inte "trygg" med läraren kan jag varken redovisa eller snacka som vanligt med.
  • När jag skriver dom här börjar jag bli orolig att jag har någon social inkompetens eller liknande haha.
  • Jag har hur svårt som helst att snacka om känslor med vissa och jättelätt med vissa
  • Jag ogillar kyrkogårdar väldigt mycket, om jag får välja vill jag helst hålla mig borta från dom. Jag vet inte hur jag ska bete mig och det är bara jobbigt. Det kan dock vara rätt fint men det är en annan sak.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback