Lovilovielovieloviee

Hej!
Red barbacka på Thor imorse vid åtta eller nio. Gick super, hade en grym känsla efteråt. Sen red jag även på Pippin som även han var helt underbar. Ni kan läsa mer om det på andra bloggen.
 
Ska inte göra så mycket ikväll, är hur trött som helst man kanske ska orka träna lite. Hittade min shaker som inte var diskad efter jag druckit, den hade stått i någon vecka och fy helvete vad den luktade vidrigt. Så den har stått hela dagen på rengöring haha fyfan mår illa bara jag tänker på det.
 
Vi har också hämtat mamma från sjukhuset och imorgon får jag agera betjänt haha. Hon lär dock aldrig komma upp ur sängen ifall hon behöver hjälp för hon kan ju bara drömma om att hon kan få upp mig ur sängen på andra sidan huset med bara rösten. heh.
 
Kolla andra bloggen för att få lite tips på snygga sommarkläder, kommer komma ett inlägg eller två varje dag resten av månaden!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback