Jävla bakknä

Bara för att Rasse är så söt.  
Hej alla människor!
Har vart och kollat tävlingar, ponny dressyr och det var rätt långtråkigt men kul att se balansarna och andra bekanta! Har inte gjort så mycket mer idag, varit i stallet (såklart) och sett när Ida red på Thor. Sen har jag bara duschat och sett PB, min älskade Michael♥ 
 
Har hoppat omkring på kryckjäklarna hela dagen och jag känner hur hela högerbenet och foten börjar ge upp helt, lär få byta ben sen att krycka runt på :P Haha men den skadade är mycket bättre och jag ska upp på hästryggen igen redan iövermorgon, tror ni jag längtar? :D Dock har bakknäet på det benet börjat typ rycka och göra ont. 
 
Ska skriva ett inlägg på ryttarbloggen om mina och Thors mål under året direkt efter jag skrivit här så kolla där sen ;-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback