Hopptävling på wallöfs

Hallå!
Ska snart till stallet, hoppa Valborg, rida ner Thor från betet och sen rida pippin tillsammans med Ida och Thor. Så mycket ridande idag.
Det är ju snart tävling på wallöfs, dressyren hoppar vi över den här gången då det är så snart. Men jag tror att jag ska anmäla mig på hoppningen LD eller både LC och LD. Får se hur det känns. Det värsta med hopptävling är dock när man måste skrika vilket hinder man ska hoppa innan man hoppar det på framridningen haha. Sen är jag inte så grym på att hoppa så det ser väl inte allt för fint ut haha, nåja det är kul tycker både jag och Thor :D
-
Juste Thor och Bernie var här i Karlsvik igår, riktigt mysigt. Vi red runt här omkring på GRYMMA vägar och badade, klättrade och ja allt man kan tänka sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback