fan va fittigt

Hej!

Har och har haft en sån äcklig huvudvärk dom senaste dagarna, huvuvdet värker, öronen blir knasiga och blir lätt såhär att det svartnar för ögonen när jag ställer mig upp, är dock för lat för att ta medicin då det inte funkade första gången haha. Nåja, när värmen sjunker lite kanske det blir bättre. 
 
Har vart på stan med Ewa och det var väldigt trevligt, hittade lite saker men mitt kort är så nött (på chipet) så det funkar ju inte. Sen står det att jag får ett nytt kort 2015, hur länge som helst kvar ju. Så pappa får fixa ett nytt kort som går att använda ^^
 
Sen jag kom hem har jag bara legat i sängen och kollat på the valleys och inte gjort så mycket mer. Käkat en glass och lyssnat på musik. Ska fråga mamma eller pappa snällt ifall vi kan fara och köpa godis för jag skulle kunna döda för godis till senare när jag ska se film. Eller så tvingar jag Ida att skjutsa mig på moppen, fast det är inte så troligt så päronen är mitt enda hopp nu.
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback