Lol

Det här skulle publicerats igår kväll.
Hej.
Skoldagen var som vilken annan skoldag som helst. Som den nörd jag är var jag kvar på skolan och läste ut min bok som vi jobbar om i skolan. Åkte hem med pappa för att jag hatar att åka buss. Har varit ute och sprungit med Ida och Bamse, fortsatte även träna lite här hemma. Ska försöka fara ut med Ida och Bamse några gånger i veckan, gäller bara att alla tre är på bra humör, haha.
Något jag inte rekommenderar är att sjunga samtidigt som du springer när det är kallt ute, man drog in såinihelvetes mycket kall luft så det var ju sjukt. Sen uppskattade inte Ida min sång blandat med riktigt tunga andetag haha. Sånt händer när man är livrädd för björnar och andra djur i skogen ;)
Stallet imorgon, älskar mina två små bebisar över allt annat. Ska ta ett pass på banan sen ska jag väl ut med Bamse och Ida!
Har sett gordie shore och duschat, nu ska jag sova så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback