Kan inte bestämma ifall jag är lycklig eller inte

Väldigt frustrerande, hähä. Jaja, redovisade min låt i musiken idag. Fick massa beröm av alla tre lärarna, åh vad skönt att ha fått det bortgjort och att jag inte spelade fel eller nå, ännu ett plus att dom tyckte det var så bra! Det är väl en sak som gör att jag är så glad, på den listan är även båda ridpassen med på. Något som är lite mindre roligt är att jag måste komma på något att jobba om, är ungefär 3 veckor efter alla andra i planeringen så det kan ju dra åt helvete hela alltihopa. Får väl ta itu med det, måste även träna engelska verb såna där tråkiga nutid dåtid eller något liknande. Samt plugga inför so provet, ska göra om provet då jag endast hade svar på en fråga, skjut mig. So är det ämne jag gillar minst av alla, fyfan vilket mörker.
Något jag är glad men även jävligt irriterad över när det gäller mig själv är att jag tänker "jaja, det är inte hela världen jag måste inte stressa" det som är bra med det är att jag inte bryter ihop varje vecka för jag är så stressad, dock känner jag mig stressad ibland men jag gör inget åt det haha! Det dåliga är då att jag aldrig får det gjort.
Har dock varit väldigt nere och trött dom senaste månaderna, det är mörkt när jag vaknar, mörkt när jag far till skolan, mörkt när jag far till stallet, mörkt när jag far hem från stallet, har inte sett dagsljus på väldigt länge känns det som. Ska försöka hitta energi och ork så tar jag itu med skolan, bloggarna, träningen, ponnysarna och även kompisarna. Har hållit mig så långt ifrån socialt umgänge hur länge som helst nu, det har varit en så skum period dom senaste månaderna.
Oj va långa inläggen blir när ja väl bloggar, ifall ni vill ha mer att läsa så läs på ryttarnal.blogg.se skriver inte bara om hästar där, skriver om min dag och mitt liv också, fast den bloggen prioriterar jag oftast först så det blir mer inlägg där.
Nae, godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback