nanananan

Har haft en grym dag, hoppningen gick hur bra som helst. Trots värmen skötte sig Thor exemplariskt. SLutade med en oxer på 90 och det känns bra inför tävlignen då vi tävlar en  dm lägre än det. 
 
Knattelektionera gick också bra, mycket barn, småa barn, haha men det gick bra för att vara första gången. Ingen verkade ledsen eller besviken mer än när dom skulle hem :P Det var ju skönt iallafall. 
 
Imorgon drar riktiga skolan igång och jag är SÅÅ förväntansfull, haha känner mig hur knasig som helst men jag ser fram emot riktigt arbete. Vill dock ha höst nu, var ju helt inställd på det och nu får vi värsta sommardagarna haha :( Fast jag ska väl inte klaga, värme är skönt och jag kan ha mina pikeér för sen när det blir kallt är det inte något att rekomendera tyvärr. Önskar man kunde rida i dom året runt utan att frysa armarna av sig. 
 
Nåja, har bestämt att första gången jag behöver jobba med skolarbete utanför skolan ska jag tvinga med Ewa till friends där vi ska sitta med våra ipads och jobba i höstiga kläder (det är ett måste), det känns som en perfekt eftermiddag/kväll. Helst ifall dom gör goda chai lattar (haha?) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback