Tävlingsdags

Hej!
For till stallet efter lunch, hehe de andra behövde gå hel dag :P nej men ja. Jag och Ida fixade Rajraj, klippte, flätade, borstade, samma sak på Thor. Hann även rida på Thor och Bernie, båda gick det bra med, lite bättre med Thoren.
-
Skulle dra ut med stubben men vi båda var för lata så jag har ägnat min kväll åt att fixa i ordning för tävlingen imorgon. Tagit fram och valt kläder och liknande. Är inte nervös faktiskt, jag känner att jag kommer vara glad så länge vi kommer runt hela programmet haha! Några avsaktningar här och där gör väl inget ;-)
Men nu är klockan För mycket, ska upp sex imorgon för att vara i stallet vid efter sju, startar näst sist så imorgon blir det en lång dag. Ida startar dock två gånger i mitten så det blir nice.

Godnatt nu!
Såg väl lite sådär halvt rolig och dryg ut på bilden men det får duga, har varit dåligt med bilder på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback