Min fina vän

Hej.
For till stallet efter skolan, körde ett träningspass med några tjejer från klassen sista timmen då vi egentligen skulle vara ute och gå i spöregnet.
Isse kom till stallet och var med mig tuva och Ida var med litegrann då vi behövde fixa i stallet. Han fick vara med om mer saker på den första gången han var i stallet än vad jag och tuva sett på våra många år som ryttare, hehe.
-
Vart väldigt ridsugen fastän det spöregnade och var jävligt. Jag ÄLSKAR regn i vissa sammanhang. Föreställ er hur sjukt mysigt ifall man är ute och springer runt och har skoj i regnet sen går man in byter om till mjukiskläder, sätter sig framför en eld och dricker varmchoklad med en fin pojke. Haha.
-
Har beställt lite kläder så min sommargarderob har blivit lite större, älskar det! Ni får bilder när jag orkar ta mig ut när det är fint väder och ta kort, känns så tråkigt med mobilbilder, usch fy blä :P nog för att min blogg består av typ endast mobilbilder.. Haha godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback