Fel jävla dag

Idag händer allt mig, vad är det för fel på riktigt.
Vaknar och känner hur jag har ont överallt och trött som jag vet inte vad, trodde det var onsdag så kunde jobba AS hemifrån och spela piano. Längre in på dagen inser jag att det är tisdag och vi hade prov samt viktiga lektioner idag, jag ville skjuta mig själv men jag sov några extra timmar, städade lite och kollade lite film, skönt.

I stallet känns det som att min ridning bara går utför, eh ja nice.

Sen försvinner mitt blogg jävla inlägg, helvete. Så är det väl ingen bra kombination med mig som är sur och trött, samt vissa personen som inte riktigt känner medlidande. Lol nej men vissa personer gör mig bara mer irriterad.
-
Nej jag har det inte värst så ni måste Inte påpeka det eller tänka det, lol bara för att jag brukar tänka så, nej jag brukar inte det eller jo ibland.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback