-

SENASTE:
1. Dryck: mjölk <3
2. Telefonsamtalet: pappa
3. SMS: Markus
4. Sång du lyssnade på: nån på radion

HAR DU NÅGONSIN:
6. "Dejtat" någon två gånger: dejtar inte
8. Varit kär: ja
9. Förlorat någon speciell person: ja
10. Varit deprimerad: inte på riktigt
11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. rosa
13. lila/blå
14. svart/vit

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: ja
16. Fått ditt hjärta krossat: nä
17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: har jag väl
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: redan gjort 
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: haha ja
21. Kysst en kompis: ja

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: har inte msn
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 typ
24. Har du några husdjur?: Bamse och Thoris
25. Vill du ändra ditt namn: nä varför
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: ehm, öppna paket? nae vet inte 
27. Vilken tid vaknade du idag: 06.18
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte sova 
29. Någonting som du längtar till: kommer inte på nå, lov, markus, haha nä men jag vet inte 
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag var längre, fast det kankse är utseende inte mitt liv
32. Vad lyssnar du på just nu: knappljudet från min dator och min maskin i rummet som gör så att jag kan andas
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag inte orkar träna
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Jennie Looi
37. Singel/upptagen: haha, "upptagen"
38. Stjärntecken: fisk
39. Kille eller tjej: Tjej 
40. Grundskola: Nya Läroverket
41. Gymnasie:
42. Högskola:-
43. Hårfärg: mörk brunt naturligt, just nu, typ lite rödare 
44. Långt eller kort: Ganska långt 
45. Längd: asså håret? isf vet inte. Jag är 155 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: ehm, vetefan
47. Piercings: Naveln, 3 i öronen
48. Tattoo:-
49. Höger eller vänster:Högerhänt 

DIN FÖRSTA:
51. Operation: aldrig opererats 
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen:-
54. Bästa vän: Första "riktiga" Ewa 
55. Sporten du spelade: Ridning
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: som jag minns? svininfluensan :P eller det kanske inte är en vaccination
58. Konsert: 
60. Alkohol du drack: dricker inte 

JUST NU:
61. Äter du:Inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: träna
64. Lyssnar du på: inget 
65. Väntar du på: inget

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja 
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Vet inte 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen
70. Kramar eller pussar: Båda typ 
71. Kortare eller längre: Längre vilket jag inte har så stort problem med 
72. Yngre eller äldre: äldre 
73. Romantisk eller spontan: någonstans mitt i mellan 
74. Snygg mage eller snygga armar: ehm, båda 
75. Tatueringar eller piercingar: tatuering
76. Känslig eller inte: mer mo känslig men inte överkänslig :P
77. Ragg eller förhållande:förhållande 
78. Bråkstake eller tveksam: någonstans mittemellan 

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: främling och främling, snackat någon gång :P
80. Gjort något sjukt spontant: asså jag vet inte ifall spontan är vad jag tänker så jag vet inte 
81. Tappat glasögon eller linser: har inget 
82. Sett på solnedgången med nån du älskar: jag förstod för första gångne förra året att det fanns solnedgångar i luleå så nae 
83. Krossat någons hjärta: Ja, tyvärr.
84. Har någon krossat ditt hjärta: asså jag vet inte, ja typ
85. Har du blivit arresterad: Nä
86. Dissat någon: ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): kärlek börjar väl med vänskap så ja 

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Önskar jag gjorde oftare 
90. Mirakel: mja kanske 
91. Kärlek vid första ögonkastet: eller ska jag gå förbi en gång till? ;) ;) ;) 
92. Himlen: jag vet inte, kanske 
93. Tomten: trodde* tills ida krossade mina drömmar om att träffa honom
94. Att kyssas på första dejten: dejtar inte
95. Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Nej
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång:Nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Allt går bara man vill
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Markus, Familjen, vännerna och djuren 
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: nå tror jag det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback