Turn me up when you feel low

Hejhej!
Ingen vill läsa om skolan så inget att skriva om set förutom att det verkligen suger.
Vi for till stallet efter skolan och jag fick Conrad, han blir ju bara bättre och bättre för varje gång! Så otroligt söt ponny!
Ska ha han på Jan-Ove träningen så det är bara att träna nu :P
Sen kom vi hem och jag satte mig och kollade på "mammor och minimodeller" herregud asså, typ en 8åring eller vad hon nu var, rakar hon benen på, sen var det ju en som inte ens gillade att bli fotad asså lite sjukt ändå. Tycker fan synd om barnen, nog för att det finns dom som är värre och gör skönhetsbehandlingar osv, sjukt sjukt :P jaja nog om det.
På onsdag kommer Ewa hem, åh mitt hjärta har blivit helt igen typ, satan vad jag har saknat den bruden, vi ska även på tennis på söndag. Hähä wish me luck, lär behöva det ;)
Men nu ska jag dejta kudden med musik dunkande i öronen så ser jag fram emot en till underbar dag imorgon.. :P
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback