Svar till joanna!

Svar om naglarna åde: nog kan jag fixa det tror jag, ska bara få någon att filma. För nu vet jag hur man gör så det inte blir lika tjorvigt :P
Jag har dock inte fixat så mycket naglar sen malaysia men jag ska beställa lite saker så ser jag till och fixar det!
-
Svar om lim åde: nej inte limpistol. Det tror jag inte blir bra alls, eftersom det blir så "högt" om du fattar. Det tror jag inte du ska prova. Men något starkt lim som inte är för starkt så det fräter sönder plasten ;) hähä men jag kan lägga ut när jag hittat limmet ;)
Har jag inte svarat? Uhm konstigt jag försöker svara på alla mina kommentarer vare sig det är anonymt eller inte men du kan ju skriva det igen vad det vardu undrade om du fortfarande undrar! Hähä det där med Att sitta framför en kamera och snacka är inte min grej alltså. Men man utalar det inte "loj" som vissa tror :PP
Men vi får väl se!
Hoppas du Är nöjd med svaren, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback