Snöbadad x1000 utav Wille och Vickan, tack <3

Hejhej!
Ja läs rubriken så vet ni ungefär hur halva min dag såg ut. Jag ägnade typ den åt att ligga i snön, mysigt.
Nämen typ, skolan orkar jag inte skriva om, a&s hela dagen och min bebis kom
Till skolan idag och hon hade med sig räda converse till mig, tack <3<3<3
Men efter skolan träffade jag Wille och vi skulle gå till stan men åkte buss istället, så jävla kallt.
Men ja vi for till kh och han lämnade igen nån film sen blågsen typ, efter en stund Kom vickan och vi gick omkring
Sen tog vi bussen till storheden, eller först skulle vi till gstad men sen ville inte jag och Wille så vi gick av på storheden så var vickan tvungen att gå av :P vi gick till coop och jag provade en overall och galonisar, grym stavning menmen. Men ni får bilder på det. Vi körde öäcen rally med en kundvagn med en bil där fram där jag och Wille satt medan vickan sjutsa osv.
När vi inte orkade vara där längre gick vi till kappahl, haha vi fick välja tjejklder åt Wille om han fick välja killkläder åt mig, dock tog wille storlek 128 till mig så dom var tajta när dom skulle vara inte tajta :P bild på det med längre ner.
Vi gick till inter sport och när vi var påväg till toyrus så blev det blött som satan, alla typ snöbadade alla och vickan puttade ner mig och Wille i nå ställe med massa jävla snö och sen fortsatte det så typ hela dagen, undra hur många gånger jag ramlade i snö idag ;)
På toysrus lekte vi med en leksaksbil och körde omkring massa där sen provade peruker osv. gulliga vi var!
Efter vi var klar där gick vi till willys och tog en banan, jag och vickan är coola och tog olagliga bananer. Och wille köpte kakor sen :P
Sen frös vi så mycket så vi ville hem till någon så vi skulle hem till wille men han vägrade att säga var han bodde osv så vi tog bussen till shoppping och gick av där och jag tog willes jacka så jag såg ut som en grön alien :P när han väl sagt vart han bodde så gick vi till han och vi snackade typ, han spela gitarr, vi fråga massa saker, han och vickan kittla mig och wille bet mig så jag bet honom :P
Men nu måste jag fan sova, godnatt!
(bjuder på många bilder där jag ser risig ut som fan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback