Kycklingmackaaa

Hejhej!
Sov hos markus inatt, david var med oss också. Vi vaknade typ halv nio sen snacka vi ett tag sen somna kag igen, hähä. Det vart enklare att åka till stan sen för att fara till råne. Så nu är jag påväg till råne med bussen. Orkar inte skriva så mycket jag bloggar ikväll hejdå!
Vill dock helst inte visa mig för omvärlden eftersom jag ser ut som nå jag vetinte vad, orkade inte fixa mig hos markus :P
-
Bilderna har inget med inlägget att r jag tyckte bara dom var fina ;)
SKREV DETTA INLÄGG PÅVÄG TILL RÅNE OCH ÄR SJUKT TRÖTT SÅ ORKAR INTE SKRIVA ETT NYTT, DET GICK INTE ATT BLOGGA TIDIGARE IDAG.


Kommentarer
Elin - Livsstil & kameran säger:

Fett söt Brianna var där!

2012-01-22 | 09:41:53
Bloggadress: http://elinborgstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback