Jag älskar dig nu och föralltid.

Är verkligen inte på humör för att blogga men jag ska försöka!
Dagen orkar jag inte gå in på så mycket, skola, for till stan med ewa, sen med vickan. Hon skulle äta på max med sitt lag så jag och markus följde sen tog vi bussen med david till hertsön. Discot var tråkigt som fan men om man är med dom bästa så äre ju chill!
Bara små barn där typ 4or eller nå. Slutet sög verkligen, jag kommer inte skriva om det här men ni kommer säkert få reda på det tillslut. Det slutade med att jag och viktoria satt och lipade och sen for vi hem.
Jaja vickan och viktoria sover här och imorgon är det ungdomssektionen som har fixat "skötardag" till barnen så det är bara att fara dit imorgon klockan halv elva. Så sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback