I just can't sleep tonight

Hejhej!
Kom hem för ett tag sen, vi slutade i stan. Jag Tove och Ewa gick till max, sundae <333 nämen jag kom iaf hem och sen har jag inte gjort något, ska snart göra mig klar för stallet. Ska rida Jitzu, åhh älskar den ponnyn! Fast hon får sina ryck och bockar typ tio gånger rätt upp och halsen förvinner, men lite kul får ponnisarna ha :P
Ska även ta nya bilder till min header, hatar min blogg menmenmen jag vet inte vad jag ska göra åt den :P nämen om någon är grym på att fixa bloggar så skrivskrivskriv till mig!
Vart även riktigt less på allt idag, i ridning ska man inte göra på samma sätt om det inte funkade första gången så det kanske funkar så med allt annat också? ja värt ett försök, nästan nämen jag pallar fan inte det här längre jag ska, nä ska inte skriva det här :P men iaf nu ska jag snacka med Stralle sen äta något och om jag orkar ska jag träna sen stallet!
Hejdå!
Det här har jag väntat på i en dag nu och det är 18%, har dock sett hela säsongen redan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback