Dagen..

.. Har varit helt okej. Efter skolan chillade jag med Ewa sen for hon hem och jag träffade Wille och vi stog och snackade ute ett tag och jag frös ihjäl, tänkte bara ifall ni ville veta. Sen kom jag hem och bakade med Ida. Sen for vi och handlade och sen resten utav kvällen har jag tränat. Vet inte varför jag har börjat träna men det är väl bra så :P
Men nu ska jag tvätta bort sminket och dejta kudden så skriver jag imorgon.
Tagga disco på hertsön imorn!! Nä skojade dock, men ska faktiskt dit hähähä typ p12 disco och typ dött alla andra år typ men bättre än att sitta hemma och typ inte göra någonting..
Men hejdå!
Bilden är gammal som satan men den får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback