Candy corner!

Hejhej!
Skriver en kort sammanfatting utav dagen.
Det börjar med att vi far till stallet och fryser ihjäl typ men vi hann hålla på med många unghästar och rida så det var ju kul.
Jag kom hem, åt och duschade och gjorde mig klar och klockan sex for jag mamma och pappa och hämtade vickan från arcus och dom sjutsade oss till konsum på mjölkudden. Vi köpte godis och gick till donken. Satt och pratade om allt där och sen beställde vi pommessss :P
Vi tog en ballong och gick ut därifrån. Vi hade så tråkigt så vi la upp en status på fb "om 15 gillar så kramar jag och vickan alla vi ser på mjölkudden" typ nå sånt så det roade vi oss med i några timmar. Haha två dissade vickan, så jävla kul det var irl, men har filmat så lägger ut sen om jag orkar.
Sen ringde vi Markus, han hade kommit hem från pite eller vad det nu var. Så vi skulle gå till han. Linus skrämde oss påväg dit, så jävla rädd jag var efter det. Men iaf så gick vi först till cany corner och köpte dricka och ännu mer godis :P fast ändå inge mycket för egentligen ska jag sluta äta godis ..
Jaja, vi gick tillbaka och hem till Markus, vi gjorde inte så mycket. Jag och viktoria frös som fan och markus öppna fönstret, tack markus<3 men sen for vikoria hem och då satt vi bara och snackade om allt möjligt sen kom mamma och pappa och hämtade mig. Resten av kvällen har jag kollat på filmer, slutet på en jag ite kommer ihåg vad den hetet och "likeMike" typ nå sånt.
Hatar verkligen när allt är malaysik tid så jag vaknar tidigt som fan och blir as trött på kvällen, så nu sova för jag håller på att somna hela tiden :P ont i fötterna efter allt gående med klackar, inte smart! Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback